Čo sa mi stalo vo februári – autentické obrázky a fakty

Mám 25…rokov. Trochu depka, ale “naštastie” som jeden deň po narodeninách odchádzala natrvalo z Kréty, tak to dojímavé lúčenie a objímanie s kamarátmi tieto smiešne pocity ohľadom veku prekonali.

DSC_0889

K ceste domov môžem povedať len toľko, že keď sa mi niekto smial za to, že cestujem aj autobusom v podpätkoch a sukni namiesto “niečoho pohodlného” nevedeli, že ako jediná som si nemusela na maďarskej colnici pri štvorhodinovej detailnej prehliadke batožiny o tretej ráno ťahať ťažkú batožinu sama. A vlastne bol na mňa ten mladý colník aj celkom milý a ako jedinej mi nevyhádzal veci z kufra… a ani poriadne batožinu neprezrel, lebo sa so mnou radšej nad tým kufrom rozprával. Teraz je bodkovaný kuforvybalený a zakrytý v skrini vybaleným oblečením.

DSC_0890

Prvé dni som nejedla nič iné, iba grécky šalát a chlieb s olivovým olejom. Potom mi došli privezené zásoby stredomoria ale stále sa akosi s nepochopením pozerám na vepřo-knedlo-zelo. Namiesto mora a slnka som si začala zvykať na odlišný výhľad z okna. Okolie mi hovorí, aké je super, že som nezažila tú poriadnu zimu, ale akosi im nedochádza, že toto je pre mňa zima. 10 stupňov? To je čo? A pozerať sa z okna na zelený bazén v susedovej záhrade ma má navnadiť na leto? Keď si idem zabehať, musím si obliecť TRI mikiny.

Veju_CV_foto

Návrat domov pre mňa v prvom rade znamená návrat do zodpovedného produktívneho života. Preto som si ostrihala svoje dlhé dievčenské vlasy a nafotila nové profesionálne fotky na životopis. Hľadám totižto novú prácu. Sama som sa pobavila, že s krátšími vlasmi paradoxne vyzerám mladšie, ale akosi sa v tom zostrihu cítim lepšie. Slobodnejšie, keď mi stále všade nelezú vlasy a aj hlava je ľahšia.

DSC_0891

Aby to nevyznelo, že som sa na Kréte len tak flákala a nevenovala sa dosahovaniu mojich cieľov, pochválim sa. Schudla som tam 5 kíl. Zmena kuchyne, menej starostí a životné návyky sa na mne podpísali pozitívne. Od samej radosti, že sa konečne skutočne približujem k svojej cieľovej váhe 62 kíl a preto som si domov kúpila osobnú váhu. Ak nepoznáte historku o tom, čo sa stalo pred rokom tej starej, tak asi stačí napísať, že ma každý deň iritoval v kúpeľni pohľad na tie ohavnosti, čo mi ukazovala. Skončila v odpadkoch a ja som bola na rok spokojná so svojím telom. Blbé riešenie, ale fungovalo.

DSC_0888

A najväčšia úchylnosť na koniec. V škole nám na seminári navrhli mapovať svoj deň ako cestu k zvýšeniu produktivity. Som “dobrá” študentka a takéto úlohy ma bavia, preto si každý deň “vyfarbujem” a zapisujem do tabuľky každú aktivitu, ktorá zaberá viac, ako 10 minút. Väčšina spolužiakov došla k záveru, že majú čo odstraňovať, lebo prokrastinujú. Ja som zistila, že nechápem, ako toho toľko stihnem v 24 hodinách a začala som byť pyšná, že po 5 rokoch na vysokej škole som začala spať viac ako 6 hodín denne (i keď pod toto sa možno podpísala len jarná únava a šok z návratu).

PS: Znovu začínam fotiť. Tieto fotky sú neupravované a na rýchlo (okrem tej na životopis) ale dúfam, že v budúcnosti budem mať veľa materiálu aj na ďalšie články. Ak ste si všimli, prišla som na to, ako zarovnať text na blogu do bloku (pre mňa je to to isté, ako vynájsť liek na rakovinu!!!)

Pridaj komentár

