Moja 100-dňová výzva

Jedna z mojich obľúbených blogeriek ma vo svojom článku
inšpirovala k úvahách o šťastí. V podstate si myslím, že mám šťastný život a že sa mi darí. Napriek tomu si väčšinu času pripadám, že aj keď sa nemám výslovne zle, nie je sa čím chváliť. A to by sa malo zmeniť. Budem sa chváliť a cielene si uvedomovať, čo mi robí radosť!

Celých sto dní sa plánujem prostredníctvom projektu 100 šťastných dní utvrdzovať v tom, aký úžasný život mám. A to už je výzva!

Oficiálny začiatok výzvy som si dala na 1.apríla a nie je to žiadny žart 🙂 Sledujte moje záznamy prostredníctvom FB stránok a neváhajte sa k šťastnej výzve pridať!

2 thoughts on “Moja 100-dňová výzva

  1. Já jsem nějak nepochopila na co je ta registrace na webu. Když si mám fotky posílat na mail, fb, twitter nebo cokoliv svého, tak na co mi to je?

    • Popravde, tiež som očakávala, že mi budú posielať maily, ktoré ma budú napr. upozorňovať, keď nezverejním v niektorí deň svoj príspveok, alebo že na konci budú chcieť dáke vyhodnotenie, ale keďže moja výzva beží len týždeň a zatiaľ nič- tiež mám pocit, že samotná registrácia nebola potrebná…

Pridaj komentár

