Tak je to skoro rok

Milí moji kamaráti,

neviem koľko priaznivcov blogu sa dostane k tomuto dopisu po skoro ročnej pauze, ktorú som si od písania dopriala. Predpokladám, že väčšina ma aj tak pozná osobne a viete, prečo sa tak stalo. Skrátim dlhý príbeh a vysvetlím aj ostatným: Rozišla som sa s Mužom. Po troch rokoch. Po zbytočných nič neznamenajúcich zásnubách. Škaredo. Prestala som písať, lebo som nechcela na blog ventilovať veci, ktoré by sa asi na verejnosti prepierať nemali a tak som si svoje terapie preniesla radšej do denníčka. Každopádne, táto udalosť malo za následok radu zmien v mojom živote. Sťahovanie, delenie majetku, moje štátnice, nová práca, milión povinností…

Paradoxne keď som začala zas žiť život, o ktorm sa aj oplatí písať, nemala som na písanie veľmi čas. To je výhovorka, akosi som stále cítila, že ešte nie je ten správny čas. Aj teraz mám pocit, že písanie na môj starý blog je, akoby sa viac ospravedlňovalo moje staré ja, než že by sa vedelo predstaviť moje nové- lebo som sa zmenila, veľmi. A preto asi urobím to, čo som mala urobiť už dávno a čo robí veľa ľudí v podobných šlamastikách ako som bola ja. Začnem od začiatku. Nový blog- teda nový design. Nové posty o veciach, ktorými teraz žijem a proste uvidíme, čo sa stane. Možno konečne vytvorím aj blog, ktorý bude tématický, ako som vždy chcela a nie len zmes mojich terapeutických pocitov.

Tak mi držte palce.

S láskou už nie hustá, ani krutá, proste len

autorka

Pridaj komentár

