7 zmien v mojom živote

O akých zmenách som hovorila, keď som sa snažila popísať všetko, čo definovalo môj život za posledného viac ako polroka?

1.Zmenila som životný štýl

Klišé, ešte väčšie klišé…a áno je to tu: Prestala som jesť mäso. Dokonca aj mliečne výrobky a väčšinu sladkostí. Asi tak 95 % svojho času som veganka a tých 99% len vegetariánka. Proste keď mi babička ponúkne koláč, ktorý s láskou upiekla, nemám srdce jej povedať nie, lebo je v ňom vajce a dáke maslo. Hlavne nechcem, aby si niekto myslel, že to robím z ušlachtilých dôvodov typu “nechcem aby zvieratká trpeli” alebo počula som že niečo také drží väčšina hollywoodskych celebrít. Je mi jedno, či to robím správne, robím to pre seba a cítim sa dobre.

2. Začala som pravidelne cvičiť

Súvisí s prvý bodom. Pravidelne behám. Každý druhý deň 8 km, niekdy každý deň, lebo ma začalo baviť cítiť príval energie po cvičení. Okrem toho chodím týždenne do sauny a keď necvičím, alebo sa nesaunujem, tak si o cvičení a zdravom životnom štýle čítam. Do práce chodím zásadne peši a všetky krásne vyfintené topánočky som vymenila za…TENISKY. Nechcem aby to vyvolalo dojem, že som hrozne fit a vo forme. Paradoxne vyzerám úplne normálne, ani vychudnuto, ani samý sval. Zdravšie?

3. Mám samostatný byt

Zbohom spolubývajúci. Frflanie na to, kto upratuje a kto nie. Žiadne prispôsobovanie sa, keď sa mi chce o tretej ráno písať, alebo robiť sklapovačky. Nemusím nikomu vysvetlovať, prečo je pre mňa recyklovanie odpadkov dôležité. Kúpila som si dokonca vlastnú práčku, čo asi najviac ukazuje, aké veľké dievča už som. Síce som v rámci romantického gesta dala kópiu kľúčov frajerovi, ale aj tak som tu sama, samostatná a je to kúzelné. Nikdy pred tým som samu seba nevidela v tom svetle, ako teraz (nehovorím že vždy je to len lichotivý pohľad). Myslím že každá mladá žena by mala bývať na chvíľu sama aspoň raz za život, stojí to za to.

4. Ostrihala som si vlasy

Kolegyňa mi raz poslala dáke citáty Coco Chanel. Žena, ktorá si ostrihá vlasy je schopná ovládnuť svet? Asi som na to pripravená, lebo pani kaderníčka ustrihla viac ako polovicu a vytvorila na hlave šmrncovné a elegantné mikádo. Ku ktorému samozrejme patrí červený rúž a sýte farby na nehty. Ku podivu sa s krátkymi vlasmi cítim ženskejšie, než kedykoľvek predtým.

5. Nový muž, nový život

Ako inak. Zaprisahala som sa,že chcem byť sama, ale asi definitívne nie som ten typ. Vlastne som v oblasti randenia mala len tri jednoduché pravidlá:

1. Nerandiť s informatikmi.

2. Nerandiť s kolegami.

3. Nerandiť s cudzincami.

Booom. Takto nejako sa mi stal môj developer, ktorý je Škót a samozrejme som ho klofla v práci. Ale ako všetky najlepšie veci v mojom živote, sa mi proste stal a ja som s tým už nič nevedla urobiť 🙂

6. Zamestnala som sa konečne prestala študovať

Neviem síce do kedy mi tento môj post vydrží, ale už nie som oficiálne študentka. Takže pokiaľ sa nerozhodnem prihlásiť na PhD. mám na chvíľu vystarané. Uf. Prázdniny. Inak pracujem v “peknom” korporáte, kde ako každý korporátny zamestnanec pindám asi na všetko, ale som rada, že každý mesiac na účet pribudnú dáke chechtáky a že sa vlastne úplne nespretrhám. Na rozdiel od mojich spolužiakov, som aspoň nikdy nebola nezamestnaná.

7. Nechala som minulosť za sebou

Asi najťažšie rozhodnutie môjho života bolo nechať niektoré vzťahy proste vyšumieť. Vzdať sa cieľov ktoré ma ťahali ku dnu viac, ako do predu a proste si tak poveadť, že je to v poriadku. Všetko je tak ako má byť. Nebudem tvrdiť, že som všetkým, čo mi kedy ublížili odpustila- nie. Dokonca niektorým stále prajem, aby zhoreli v pekle, ale zrazu sa mi žije akosi ľahšie.

Pridaj komentár

