Up and down

Práve som sa vrátila z cvičenia. Som natoľko plná dojmov, že to potrebujem s niekým zdieľať.

Na strednej škole som neznášala beh. Teraz behám priemerne 10 km denne. Venovala som sa kolektívnym športom. Dnes dávam prednosť samote, hlavne keď okolo mňa v práci nonstop niekto behá, hučí, telefonuje. Myslím, že som ľudsky prekontaktovaná. Kam tým mierim? Chcela som vylíčiť, ako sa ľudia menia. Ako veci, ktoré ma kedysi nebavili mi teraz prinášajú potešenie. Na jedlo ktoré som ako dieťa neznášala sa dnes teším. Ale nie. Niečo sa nemení. Nenávidím AEROBIK, všetky formy. Dobre- aqua aerobik beriem na milosť, lebo v tej vode sa len ťažko dajú robiť veci, ktoré ma tak odpudzujú.

Ak sa k tomuto článku dostane niekto z mojich stredoškolských spolužiakov, asi pochopí, prečo to porovnávam práve s mojou mladosťou. Naša telocvikárka bola vášnivá aerobik maniačka. Namiesto rozcvičky sme sa pravidelne točili v nezmyselných choreografiách, zatiaľ čo ona jačala niečo ako: “Mambooo” alebo “Véčko”. A my chúďatká sme sa točili ako také CéDečka.

Dnes som zašla do fitka na niečo, čo sa volalo “Step”. V popise “zábavné, dynamické cvičenie. Zameranie na spevnenie spodnej časti tela.” Nie, nie moji kamaráti. Obyčajný STEP AEROBIK to bol. Nazvyte si to ako chcete, ale ja som to odhalila. 20 žien, ktoré sa zídu po práci a nemožne sa točia a hopkajú tentokrát okolo schodíku. Keďže doba pokročila a všetci sme intenašnl cvičiteľka jačí “Up and down” a “Kick-kick”. Nie, že mi to nešlo. Nebavilo ma to! Po 20 minútach som odišla naštvaná.

Keď som zatvárala dvere ani na jednej tvári z prítomných dám som nevidela úsmev. Nacistku v predu nerátam. Narozdiel odomňa ony tam na povel kickovali ešte pol hodiny.

Idem si radšej zabehať. Asi som už stará na to, aby som poskakovala ako iní pokrikujú- literally…

Pridaj komentár

